Deze Porsche 911 werd in 1974 geboren als zijnde 911 2.7, maar zoals u kunt zien is er weinig meer van die originele auto over. Vandaag de dag is deze auto, om te beginnen, uitgerust met een 3.8 die volledig onder handen is genomen en voorzien is van directe inspuiting zodat deze auto qua techniek op hetzelfde level ligt als de hedendaagse racemotoren. Daarnaast is de koets vervangen voor een volledige carbon / polyester variant. Deze koets staat dan uiteraard ook niet op een standaard onderstel, maar een ophanging die in samenwerking met het welbekende, uit Nederland afkomstige, Intrax Suspension technology is ontwikkeld. Op deze manier is de auto op het hoogste niveau inzetbaar op welk terrein dan ook. Verder is het interieur volledig nieuw en uiteraard volgens de eisen die de FIA vandaag de dag stelt. Zodoende is deze auto dan ook klaar om FIA gekeurd te worden en daarna deel te kunnen nemen aan internationale events.

Disclaimer: Alle informatie op deze pagina werd naar best vermogen verstrekt. JWS Consult BV garandeert echter geenszins de correctheid en volledigheid van deze informatie.

#porsche

  • BOUWJAAR:

    1974

  • TRANSMISSIE:

    Manueel

  • KILOMETERSTAND:

    29 km

  • BTW/MARGE:

    Marge

  • PRIJS:

    P.O.A.

BODY

  • Porsche 911 G50 body
  • Linker + rechter voorscherm in polyester
  • Kofferkap voor in polyester
  • Carbon lichtbalk met 4 verstralers
  • Voorbumper in polyester/carbon
  • Rechter + linker deur in polyester
  • Linker + rechter achterspatbord in polyester (turbo look)
  • Motorkap met geintegreerde Turbo look spoiler
  • Achterbumper in polyester
  • Carbon luchthapper op het dak
  • Sleepoog voor + achter
  • Bodembeschermplaat voor en achter
  • Sluitpinnen kofferkap voor en motorkap achter
  •  Extra grote spatlappen voor + achter met ophangbeugels in carrosseriekleur

RUITEN

  • Gelaagde verwarmde voorruit
  • Lexaan zijruiten met Carbon luchtinlaat
  • Achterruit uitneembaar

INTERIEUR

  • Geschroefde rolkooi
  • Reservewielhouder
  • Sparco Evo 2 US QRT stoelen + Ltec gordels
  • Ltec hydraulische handrem
  • Tilton pedalbox
  • Aluminium voetplaten
  • Remdrukregelaar centaal
  • Leeslampen links en rechts
  • Navigatiebord

ELECTRICITEIT

  • 2x SuperB Lithium accu’s (lichtgewicht)
  • Galvanische scheiding om leegtrekken accu’s te voorkomen
  •  Stilo digitale intercom + Bluetooth
  • GPS met sensor op dak
  • Versterkte alternator
  • Activeringsknop blussysteem onder voorruit

MOTOR

  • 3800cc Porsche 964 motor met aangepaste nokkenassen
  • KMS directe injectie
  • Versterkte brandstofleidingen
  • Grotere oliekoeler vooraan
  • Versterkte olieleidingen
  • Vaste motorsteunen
  • G50 versnellingsbak
  • Versterkte cardans
  • Kunststof ATL benzinetank 100L

REMMEN

  • Remklauwen voorzijde Porsche (4 zuigers)
  • Remklauwen achterzijde ATE (2 zuigers)
  • Geventileerde schijven voor + achter
  • Vergrote remvloeistofreservoirs
  • Versterkte remleidingen (Teflon)

OPHANGING

  • Versterkte voorbrug aluminium
  • Intrax instelbare ophanging (Black Titan)

WIELEN

  • Fuchs

STUURINRICHTING

  • Tandlat stuurhuis met electrische bekrachtiging

INTERESSE?

Contacteer ons via onderstaand formulier en wij nemen spoedig contact met u op.

    JWS Classic Cars houdt zich er aan zorgvuldig om te springen met uw persoonlijke gegevens (conform de GDPR-wetgeving) en deze in geen geval te bezorgen aan derde partijen.

    interest-form